23:04

åhh,har fixat grejer inför ina och alvas fiesta. temat är film och jag vet redan vad jag ska vara. kommer nog bli bra!
dagen har iallafall bestått av att umgås med sebbe, käkat pirra. eller han gjorde, och jag kebabmedbröd.
vi handlade från två olika pizzerior, hehe. jagärjusåjävlakräsen. storkiosken skare va!
 sen glodde vi på simpssons och efter det kul glass, med tre feta kulor. det var jag värd!
nyss kommit hem från daddie, imorgon byter jag till pappa vecka. skönt, har saknat daddie.
 
imorgon kl kvart i sju bär det av mot vås. pappa ska kolla axeln så åker över till g.
sedan åker vi till norberg med grys mami under dagen. ska även köpa med ett par nya dr denim jeans. det var på tiden. mina ser råttbitna ut.
 
gamla och mindre gamla bilder, sitter på mammsens dator så ni får nöja er med detta:
haha jag och mändie
moa, johanna,jag, anna och mimmi. från nians fjorretema.
min fina syster och jag. och hej carro om du läser detta. saknar dig..inte setts på typ två veckor.blää
lillälsklingen
jag och ih
sittin' on the toilet, mh!
mim och jag
taggade tjejer innan p&l!
slitvarg nummer 1
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0