tut tuuuuut!

tjue breee.
ska nog snart ut och ge mändie sällskap när hon kör massa folk. eller inte bara ge henne sällskap, jag vill ha sällskap också förstås! inte umgåtts på länge, så skulle vara mysigt.
kanske får provköra en sväng också?,HAAHA ELLER?
känns som det är dags att ta tag i kursskiten snart, så jag också får börja.
kört engång med pappa i skogen när vi var på älgjakt.jag är fan stolt, jag växlade mellan 1 &2an samt backade och körde upp för en skit brant backe.haha! dock är jag lite kass på det där med dragläge(?) . bilen vill gärna ruska som en tvättmaskin när jag ska köra iväg, men jag lär mig!

äjfan, nu lär jag slaffsa upp håret i en tofs, sen smeta på mig lite smink och hoppa ur pyamasen.
ha en trevlig fredag kväll,det ska jag!
peaceniggah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0