text.

woopwoop, vinröd målade naglar( jävligt slarvigt dock men skitsamma )
hann plugga liiiite jurre, men ska fortsättanu. lite svårt att få hjälp av en daddie som kollar hockey samtidigt som han ska läsa en "fyllig" och dryg text ur juridik boken högt för mig. det är illa när det står på svenska,  men att man fortfarande inte fattar vad det står.  modernare böcker tack!!!
knappt pappa fattade alla komplicerade ord, och han är 44 och jag 16.
shit.
jag är glad, ser framemot fredagen imorgon.
ser till och med fram emot att stiga upp imorgon bitti,för imorgon får jag åka bil med mändie till skolan som nyss fått körkort.
AWESOME!
haha snygg paint bild på mig mändie och lilla mimmi med störtkruka i baksätet. wöwöwöwöwööwööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0