svullo.

jag var ut och sprang/gick idag, men sprang mest.
ina klagade dock på mig att det jgick väldigt sakta och att vi lika gärna kunde gå. men ändå, jag fucking sprang.
så skönt efter!!!!så det är något jag ska fortsätta med, men iiiiiinte långa sträckor. det har jag inte tålamod till, haha.
nu har jag nyss packat klart gympaväskan och lagt fram kläder till imorgon.
ska inviga mina mönstrade "slalom" leggings se gå med min gröna jacka hela dagen.sköent.
nu ska jag snart lägga mig, pette bussen imorgon, villket innebär upp tidigt.
super chill torsdag, tre lektioner sen slutar jag.
vi hörs imorgon. ingen bild.
eller jo förresten, på mig och snygg-gry!
pusspuss bästavän

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah skitnygga!

2012-04-11 @ 22:17:03
URL: http://blacknyellow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0