Jag borstar tänderna med varmvatten. Jag h...

Jag borstar tänderna med varmvatten. Jag har en syster som är frisör,men väljer att aldrig klippa mig. Jag sover i kallsonger. Jag ska lära mig spela gitarr. Min familj äger två islandshästar,men är inte intresserad av att rida. Jag har skilda föräldrar. Jag älskar mina fina vänner. Jag är jätte glad att jag böt klass och träffade fridiis. Jag är beroende av sötsaker(och har redan brutit mitt godis förbud som som började idag). Jag har känt ina och amanda sen jag var 1. Jag trivs bra på hoppets ale. Jag ska köpa en mops när jag blir stor. Mitt framtida barn ska heta Malva(om det blir en girl). Jag vill göra en jordenrunt resa. Jag går ekonomi programmet men är noll intresserad. Jag vill bo i London. Lite om mig.tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0