fucking klar!

ÄNTLIGEN!
nu har jag sopat det jobbiga under mattan och verkligen fokuserat på att skriva redovsiningen. ska prata om relationen kända bloggare har till sina läsare. haha shit vad komplicerat det låter. men ah,det blir awesome.
är alldeles strax klar och jag känner mig ganska nöjd.
stort tack till min älskade mami som kickade igång mig fast jag var förbannad somfan igår kväll.satt uppe till typ tre och försökte och försökte. men kom ingen vart. men nu är det äntligen klart. så skööönt!
ett problem kvarstår dock, inte helt säkert att jag får framföra det eftersom det skulle göras innan skriftliga delen som är imorgon.
aja, hoppas annika är shyrre för den här ggn, vilket inte är så troligt men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0