tagen av mimmi.

Vad heter du? ebba
Vad har du för färg på byxorna du har på dig? gråa
Vad lyssnar du på just nu? ingenting, det är väldigt tyst om jag tänker efter.
Vad gjorde du igår kväll? jag var hos min systers pojkvän och kollade på film med min syster och hennes vänner,sedan träffade jag min grytis
Vad var det senaste du ätit? tacos ofc
Hur är vädret hos dig just nu? kolsvart, och lite molnigt skulle jag tro
Senaste personen du pratade i telefon med? gry
Det första du lägger märket till hos det motsatta könet? utseende?
Hur mår du idag? rätt bra
Favoritdryck? redbull,cola
Favoritsport? zumba
Hårfärg? brun
Ögonfärg? brun
Soluppgång eller nedgång? solnedgång
Syskon och deras ålder? syster 19 bror 5 månader 
Senast sedda film? ett avsnitt av VD om det räknas
Favoritdag i veckan? fredag 
Är du för blyg för att bjuda ut någon? beror på hur...jag är ingen dejtar kung direkt
Favoritlåt? för många
Sommar eller vinter? sommar OCH vinter
Kramar eller kyssar? kyssar
Förhållande eller one night stand? förhållande!
Choklad eller vanilj? choklad
Hur bor du och med vilka? mamma,låtsas pappa,två låtsas syskon i ett hus.. sen pappa ,låtsas mamma, två låtsas syskon och en lillebror i ett annat hus. sedan flyttar jag och min storasyster carro imellan,två veckor hos varje
Vad läser du för böcker? magnus nordin helst
Hur ser din musmatta ut? nån shysst wow gubbe på
Favoritspel? irunner
Kan du nudda din näsa med din tunga? nej
Kan du korsa ett öga åt gången? njae,inte så haj på de fan
Är du romantisk? jag kan när jag vill!
Skulle du själv säga att du är lycklig? kunde varit bättre.någon saknas
Vad är klockan? klockan är 20 över 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0