text.

okeeeej,sitter i skolan på svenska. ska egentligen skriva ett referat av en artikel,men den är hemma så jag fejkar.. iövermorgon drar jag iväg på älgjakt i 2-3 dagar. FETT SKÖNT.släppa allt,komma låååångt bort från norberg och ba chilla i en skog med farsan och alla finnar, dvs säga pappas kusiner och annat.kommer ha dator och internet med mig så jag kommer uppdatera ändå.ojojoj,fett långt inlägg. sen är jag arg på gry. arg på gry för hon flyttar om typ ett år,då hennes lillebror poppe slutar 6an. hatar henne för hon inte packar med mig. jag tänker iallafall spendera många fina helger med kvinnan i vås och försöka umgås så mkt som möjligt.det är ju trots allt bara en timme med tåg. vi ska nog allt kunna ha kul ändå!!!

Kommentarer
Postat av: gryyyyyyyyyyyy

jag kommer även att komma och hälsa på dig hjärtat <3

2011-10-11 @ 11:47:27
URL: http://grybergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0