söndag.

städningen gick väl sådär. fick avbryta då mama ringde och sa :
om fem minuter är jag i norberg,ska jag hämta dig så kan vi åkt till mormor och hälsa på våra finska släktingar?
åh jaaa,underbart när mamma ringer och man får fem minuter på sig. jag hinner knappt sätta på mig jackan på fem minuter ..nerå, men jag var oduschad och rååäcklig,så hon fick helt enkelt vänta typ ett ganska bra tag.hehe...aja, vi kom dit iallafall.
nu är jag hemma igen ,nyss myst med bästa dreggel monstret august.
tagga städning,
woho,hittade min oanvändna mössa jag köpte på bikbok förra året !
hahahaha,längtar som fan till snön,snälla kom hiiit NUUUU!
mina yber stora dr zipe ,fräsha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0