inte min dag.

rätt stressad.vilken dag!
mamma lämnade missarna hos vetrinären, och när jag och mimmi skulle hämta dom,kom en misse två missar utspringande ( dosko har köpt en till från samma kull,zeldas syster.som nu heter vega) de hade iallafall smitit från buren innan de ens fått sin vaccinations spruta..jippiii.hur kan en kattunge fåt upp en dragkedja.galet!
sen nu när jag kom hem upptäckte jag att telenfonens laddare var glapp...nej tänkte jag..inte en till telefon med "glappt laddarhål" ..jag hade fel.men däremot har katterna bitit av sladden till mitten så den laddas bara om sladden inte är bööjd.
måste ta fram silvertejp nu.
gud, vad sur jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0