10 sanningar

- jag ogillar folk som hittar på saker om mig
- jag har endast 1 HELÄKTA syskon
- jag är jätte glad att jag böt till ekonomi, allt är awesome med EK11 klassen
- jag och mimmi var långt ifrån så tajjjtaa som vi är nu ,jämfört med i nian
- när jag fönar håret brukar jag blåsa på nacken tills det blir kokhett,svin skönt?ja
- man uppskattade mer livet när man var liten.jag är liten nu också,men jag är äldre än förut iallafall. man gjorde liksom mer saker.
- jag blir alltid desperat att handla så fort jag får mitt studiebidrag.sen står jag där i slutet av månaden utan ett öre på kortet..och jag ska gå ekonomi,hah!
- jag älskar att spara gamla sms.och nu menar jag sms som betyder mycket för mig
- den bästa mobil jag haft var min rosa vita råå sketna,MEN GRYMMA nokia
-jag har tagit bort min facebook för jag inte tål att se vissa saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0