if you want to be happy,then be.

jag ska aldrig mer besvära dig.
jag gör bara bort mig själv.jag tappar mig själv,beter mig som ett psyke,viker ner mig,men nu är det slut på det.
jag måste godta förändringarna,för det finns inget annat sätt.
jag måste våga stå på egna ben,utan den bästa som finns.
jag måste förstå att man måste kämpa sig igenom jobbiga saker,istället för att bromsa på mitten.
jag ska klara det här nu.och jag ska aldrig aldrig mer visa mig så svag som jag gjort.
jag måste lita på mig själv,och bita ihop.jag förvärrar bara situationen.
iställer ska jag vara glad för tiden,du gjorde mig till den lyckligaste.vi har iallafall samlat på oss en massa fina minnen,och det är jag så himla glad och tacksam för.
men allting har väl ett slut,tragiskt nog.
jag ska hitta kartan,kartan som tar mig till rätt väg./ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0