min nya vårjacka!

idag har min dag varit toppen!
började att jag åt lunch på elsas med mamma,jag åt kycklingpaj och den va mumsie!
sedan gick vi tillbaka till lagunen där jag fick en ansiktsbehandling+porengöring,brynplock+färgning och en snabb ryggmassage.
det var så j*vla nice!!!
sedan åkte vi till avesta och shoppade lite,köpte då denna tjuusiga vårjacka!
och påhemvägen köpte vi thaimat,och de satt väldigt fint som vanligt..
kvällen bjuder på lite yoga med mammsie,hon måste ju få visa sina skillz så får vi se om jag hänger på!
kommer blogga väldigt dåligt denna vecka eftersom datorn har pajat hos mamma(sitter på carros nu)
men ska försöka uppdatera så mkt jag kan iallafall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0