jag gillar och inte gillar..

jag gillar att:
- läsa repotage i tidningar.idag har jag bland annat läst om en 11årig kille som ramlade på en crosstävling, fick hjärnblödning,låg medvetslös en vecka,och vaknade sedan upp!
sedan har jag läst om en 2 barnmamma som var missbrukare gav ungarna mat→låste in sig på rummet och knarkade vidare.fy!

jag gillar inte:
-att min pudding inte är hemma ännu,just nu är det prick en vecka kvar tills vi träffas och min längtan tar död på mig.jag vill krama om min sebastian nununu!!: (
- sedan hatar jag min beslutsångest,dissade mamma idag pga den..jag har just berättat för henne att jag inte ska åka med henne på kurs till borlänge imorgon.frågan är bara vill jag eller inte egentligen?beslutsångest,ja som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0