lång dag.

tjaaa.
vilken dag,har varit iväg till borlänge och gjort en traguspiercing.
när kvinnan i borlänge skulle pierca mig så fastnade aldrig själva röret när hon skulle ta ut nålen igen,så hon försökte trycka in det igen,för att sedan sätta i själva örhängen.icke sa nicke,mitt öra var segt som betong blandat med tuggummi så vi fick ta om.edt var verkligen inte så farligt som jag trodde och det gick väldigtfort.
men nu sitter den på plats,och ist för plupp,tog jag en spetsigplupp,as nice!
efter det gled vi över till sågmyra i robins härliga lilla opel,där kikade vi in på lager 157 ,shoppade och åt.
somsagt köpte jag 2shorts,de bruna jag har på mig och ett par likadana i svart.sedan två lika linnen,ett rödrandigt och ett blårandigt.
as sketen bild,haha inte så bra på outfit pictures,well well!;)
piercingen
wöö!ser ut som jag har fläsk öra,sweet!
tjusigare irl vill jag lova!
nu måste jag hoppa i säng,ska upp mkt tidigt imorgon.så nu säger vi goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0