dusch,slagg,jobbdag2.

gäspar och gäspar.trots att jag fan slaggit från och till hela dagen.
men om man ska powernapa mer än 20 min övergår det till att man istället blir seg och trött vilket jag verkligen är just nu.
ska slänga ihop en matlåda,sen inta min jävla säng.
jobbdag2 imorgon och dagen börjar med inventering av trappstegsformer. dag 1 gick jävligt fort och jag tror inte jag har flabbat så mkt på länge som med micke och adde.haha jävla galningar,så jävla sjuka!
dusch,sova nu,känner mig ganska äcklig som faktiskt inte duschad än.haha
pusshej nu

sedan vill jag verkligen berätta hur mkt jag älskar min mami,hon är underbar och kan snacka med henne alla gånger.thanks mum,you're the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0