dagens/helgens

Dagens humör: pmsig till en början,följt av skrattig och ganska nu,ganska helt okej glad.

Dagens borde: träna mycket mer..fast kom på att jag inte tränar alls,men ahh.

Dagens smink: id foundation, eyeliner,mascara

Dagens frisyr: mittbena

Dagens kläder: jeansshort svartlinne och amandas fjäderring som jag snodde igår

Dagens favorit: mina ny inhandlade skor till balen!!

Dagens planer: kl är 20 i 12.så mina dagens planer är slut.

Dagens vill ha: pengar,fan vad pank jag känner mig right now.

Dagens längtan: till spelkvällen med sam alex fredde mändie gry och company.samt tills jag får träffa Sebbe

Dagens beroende: sötsaker..:(

Helgens bästa: fredagen,garvade som fan,tack för den alla!

Helgens mest efterlängtade: ..

Helgens pinsammaste: pass

Dagens motto: never look back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0