något jag vill prova på igen!

Jag vill ligga i en barnvagn ingosad i snuttefilt med en fet napp eller en tumme som jag gärna föredrog.
jag vill bli ompysslad och inte tänka på något..bara låta blicken sippra igenom ansiktena, som jag sedan kommer förstå är mina fina släktingar.jag vill ha familjen samlad.pappa,mamma,syster. i ett och samma hus.jag vill,verkligen verkligen,prova att vara liten igen.men det är tyvärr något jag aldrig kommer uppleva igen.
visst är jag liten nu,men jag menar under 50 centimeters gränsen,när jag var en knatte som varken kunde gå,eller prata.bara vara liksom.
där hänger jag i pappas armar,ganska fundersam&ganska så lagom fet för att vara 5 månader.
likelike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0