12345.

trött,på kasst humör allt.
åh.
därför måste jag skriva 5 saker jag hatar och stör mig på:
1.när folk hostar,(raslig och slemmig hosta) rätt ut..

2.när man ringer till någon,men aldig får svar

3.hatar att vara opepp till en träning, för då presterar jag hälften så bra.

4. att vänta,tex. på någon snigel som man längtar efter,i detta fall min pojkvän.

5. och sista, att jag gilla snön skarpt, men hatar den när jag ska cykla till skolan då jag ungefär sladdar vid varje tramptag. men cyklar mycket hellre en att gå, har inte tålamod till att gå trots att det bara tar cirka 8 minutos till skolan från mig.


snart kommer iallafall inis hit med lite glädje,woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0