0939

det känns som jag har varit hemma en vecka,trots att det bara är 2 dagar.
känns som jag missar massvis i skola pga detta och den feelingen är icke bra.
vi har haft matteprov,spanskaförhör och alla har börjat med nya områden i både so och no..
jag är jätte sur på min mattebok och just nu är det skit svårt när man inte kan få hjälp heller.
aja,vid 2 kommer älskling hit med en kebab med bröd till mig,UNDERBART!


nu ska jag strax :
- äta
- duscha
- raka bena
- body butter
- piffa upp mig lite
- hoppa i mjukiskläder IGEN
- trilskas med matten
- vänta på gubben min
- äta kebab
- bjuda han på en krokofant
- packa
- åka hem till pappa, och bo där i 2 veckor
- gosa ner mig framför en film och bara bokstavligen C H I L L A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0