skönt att vakna upp och de börjar bli mörkt,mysigt!

okej,eftersom en viss jävel skickade nån cp fil til mig igår så har typ min datorn blivit lite smått cp störd.
därför tar jag mitt pick och pack och drar till robin så han kan hjälpa till.
fast först,en kokhett bad och fix. ska sedan inviga nya blå svarta skjortan som gryis hittade till mig, wey.

det blir bild lösa inlägg,för jag kan varken använda web cameran eller kopiera från nån annan sida.
måste lösas!!!

pappa är lite smått onormal och står och gapar i köket på engleska.
- what a piddy!!!, OH SHIT MAN..OHHHH SHIT MAAN!
och nu låter han som en brunstig älg,sjunger och har sig.
shit,vad äre för fel ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0