låttext

Att förklara hur jag känner
Blir ganska svårt
För det finns mycket jag vill säga men vet inte om ni förstår
Jag var rädd som fan för att bli lämnad själv igen
Du lova aldrig svika och att du alltid skulle vara min vän
Men som vanligt så blev jag sviken
Kastad ut i drömmen där det skulle varit vi
Sen så såra du mig
Genom att bara spela kall
Varför ska man vara falsk mot någon man sagt har varit ens allt?
Sen så sitter man där
Försöker torka sina tårar
Vill prata med sina vänner men det finns ingen som förstår att
Det man känner sakta krossas inombords
Man vill le
Men det gör så himla ont
Hela världen känns så falsk
Allt som man strävat efter rasar bit för bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0