FRÅGOR!

namn - Ebba Cardenström
hemstad - Norberg
högerhänt/vänsterhänt – högerhänt
värsta ovanor – Har inga ovanor
stjärntecken – kräfta
skostorlek - 37
är dina föräldrar skilda - yes,men bor hos båda ändå. två veckor ho varje,sedan byter jag.
skor idag - svarta kängor
svagheter - skoltrött, lat
rädslor - att mista någon som betyder jätte mycket
mål för året - trappa ner på godis och försöka träna(ligger lågt på träningsfronten, bara zumba 2 ggr i veckan justy nu)
mest använda fras på msn - har inte msn
det första du tänker på när du vaknar - jag kan nog snooza nån minut till.
bästa kännetecken - det vet jag faktiskt inte

FAVORIT
färg - svart ,blå
mat - tacos,grillat
sport – fotboll, snowboardåkning
djur - kisse och vovve
glass - twister,sandwich, daimstrut
affär - monki, bikbok
sallad – farmors räksallad
skådespelare - no idea
låt - lyssnar på det mesta,rihanna har nu länge varit en storfavvo. var på hennes konsert i globen för någon vecka sen, hon är hel gryyym!
nummer - 24
årstid - sommar och vinter!
parfym – använder olika, jessica simpsson, naomi campbell, clean
kroppsdel på motsatta könet - vilket konstig fråga? insidan,om man kan räkna det som en kroppsdel.haha

VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor - jag har inte jobbat på mina framtidsplaner, men jag går ekonomiprogrammet. fråga mig inte varför.
vem av dina vänner är mest lik dig – gry ina mimmi och amanda
vem är mest högljudd - GRY
vem får dig mest att skratta - Alla mina vänner
vem har du känt längst – ina amanda och jonna
vem är blygast - dunno
när grät du som mest - när jag och S  breakade up skulle jag tro
bästa känslan -
att ha en underbar kväll tillsammans med sin vän/vänner och skratta skiten ur sig!!
värsta känslan – bli sårad och personer man trodde man litade på,så visar det sig inte vara så
vart vill du bo i framtiden – Jag vill bo på fler ställen, gärna london. Jag älskar den staden!
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara – träna mer och få längre hår
hur länge tror du att du kommer leva - ska fan nå 100 barre!!

HAR DU NÅNSIN
varit kär – yes
blivit dissad – ja
rymt hemifrån - om jag har
sovit utomhus - klart
gråtit i skolan - ja det har nog hänt.
spytt i skolan - engång utanför lärarvillan..stor jävla blaffa mitt på skolgården.ganska pinsamt!
velat bli modell - nej
gjort något dumt som du skrattar åt idag - haha ja...
sett en död människa – nej
druckit alkohol - ja
använt droger - hell no!!skulle aldrig falla mig in!
ätit sushi - ja,jag gör nog inte om det.
retats - ja

DU
svär -
väääldigt ofta
sjunger bra - nää
duschar dagligen – japp!
vill gå på högskola/universitet - jaa
vill gifta dig - nej,tror inte på något äkta
tror på dig själv – ja
kommer överens med dina föräldrar - njaee..men vi har våra anledningar.allt har inte varit på topp på senaste tiden.
gillar åska - NEJ!läskigt som fan..
spelar något instrument - spelade fiol i 5-6an .sedan har en gitarr på rummet,men har inte spelat på den sen med musikaliska farbror skulle fippla med den och en sträng pajjade
sover med gosedjur – nej
sjunger i duschen - varjegång!

THIS OR THAT
pepsi/cola –
svårt val..men cola
mc donald’s/burger king - mc donald's!!!!!!!
singel/gruppdate – inget av det
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär – jordgubbar
kött/veg. – kött
Tv/film - movie
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - adidas
kakor/paj - paj!

KAN DU
gå ner i splitt – har kunnat när jag gick på gympa,men endast engång när jag var riktigt uppvärmd.
skriva med båda händerna - självklart,men om det blir snyggt är en annan femma.
blåsa en bubbla – jaföfan
rulla din tunga i en cirkel – ja
nudda näsan med tungan - nej
dansa - alla kan dansa
äta vad du vill utan att oroa dig – jag gör det,men det är väl inte så där jätte bra

 SENASTE PERSONEN
du nuddade -
farmors katt
du pratade i telefon med - daddie
du msnade med - dunno
du kramade - gry
du skällde på - carro

SENAST DU
skrattade – idag någon gång
grät - iförrgår
filmen du såg - ett avsnitt av vampire diaries
tuggade tuggummi - imorse
drog ett skämt - haha,länge sen
sjöng en sång – senast jag duschade

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster -
hos mamma: en hästhage och hus hos pappa: en neförsbacke och hus samt toppen av klackbergsbacken
lyssnar du på musik nu – nej ,jag har huvudvärk
vad har du på dig – leggings, lång vit tshirt med tryck jeansskjorta och en beigehalsuk

RANDOM
vilket land skulle du vilja besöka -
thailand
hur många kuddar sover du med - två
dricker du mjölk - sällan,oftast vatten
person du hatar mest - ingen. lärde mig igår att hata är ett starkt ord. när jag säger att jag hatar folk,menar jag mest ogillar
vilket är det värsta vädret -spöregn samtidigt som det blåser.
lekte du med barbie som liten – ohja!hade mängder med barbisar!



NU VET NI LITE MER OM MIG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0