ebba gör ett eget test.


beskriv en underbar känsla= när man varit skit törstig länge, och sedan får dricka iskallt gott vatten,mmm..så bäst

något jag blir glad av= jag blir så sjukt glad av att åka karuseller, insane fungerar alltid, då skriker jag ut allt som finns inombords och känner mig glad hur länge som helst efter. ADRENALIN!

jag hatar= att dammsuga, hatar den varma luften som flyger upp ur dammsugarens galler, haha jag blir typ lök av att dammsuga

det mysigaste som finns= att tillbringa en mysig fetta i sig massa gott kväll med någon man tycker om och mysa till tusen ..att krypa ner i en nybäddad säng är inte heller så fel.

något avslappnande= då man tränat slut på sig själv och ska sova, man sover så sjukt bra efter en träning.

något ruligt= då man har världens skratt kväll med en dude, finns inget bättre än att vara trött som fan och skratta åt allt.natthumor is the shit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0