allt skulle vara på topp om jag ägde ett körkort.

eftersom carro och robin ska till ullared imorgon, och jag inte får följa med så beslutar jag mig för att åka till västerås helt själv.
kan inte vänta längre..vill inhandla lite julklappar och framför allt jackan från monki,
hoppas bara den är tillräckligt fodrad så jag kan gå i den hela vintern,hatar min fula gamla svarta bajs jacka.
nej,den vill jag ha.alltså den från monki!
förresten så vet jag inte om jag önskar mig en snowboard längre. vafan, min duger väl? som sebbe sa " det är ba klistra på lite klistermärken "
instämmer fan, spelaroll om den ser ut som skit,den fungerar ju.vi får se..vi får see....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0