16:21

tjabba helt okej dag i vås, kollade på bokföringsbrott som var den enda rättegången vi hade att välja mellan,för allt annat var inställt..blä iallafall.. efter det blev det lite shopping med mimms och frajda + käk på subway(DÖ GOTT).
fick med mig en tshirt från gina idag, mycket nice.
så nu är den endast en ynka tjuga kvar i min plonka. kul..ochnej,det var inte tröjjan som typ kostade mycket eller så utan de är alla julklappar och allt annat skit jag köpt.
well well, de rullar snart in nya på kontot.
mimmsan var nyss här ,men drog för typ 5 minuter sen.snackade lite skit och klickade runt på bloggar, hon är rätt bra måste jag säga.
vi säger natti natti en stund, sjukt trött. måste få lite sömn innan jag tar tag i svenska pluggandet.
pozzpozz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0