sommar/höst anorak!

hej,idag har jag hunnit hem till farmor och kollat bland hennes gamla plagg från när hon var liten.tkr sånt är svin kul!
hittade en skit snygg anorak röd.den är egentligen knallröd,men ser inte så ut på bilden:







efter det åkte jag t mamas jobb och fick en ansiktsbehandling-porrengöring,låg där och halv grä av smärtat.men det var det värt!slut resultatet blir ju tjusigt iallafall.efter några dagar när huden läkt.
nu ska jag gå och vila en stund,sen vettefan vad som händer.
ina ska t stockholm,mändie är i säfsen,jonna är förmodligen med en annan...gry kanske?vi får se.jag ska iaf chilla ett tag nu.puss.

ska bli bättre att uppdatera.har halkat efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0