kattsnack,igen

vaknat nyligen,eller blev väckt av mamma rättare sagt som behövde hjälp att få på hästtransporten på dragkroken..
ska snart ringa daddie och höra när vi ska iväg och kolla kattisar.
Ska kolla min mail,och se om jag fått bilder på kattisarna jag kollade på igår.
Jag måste bara berätta anledningen till att jag kollar idag också..
igår var vi i västerås och shoppade,så på hemvägen skulle vi kolla kattungar,damen svarade då inte.och vi ringde flera ggr.tillslut surfade jag in på blocket och kikade på andra kattungar,och så ringde jag på ett par från säter .sen ringde såklart tanten upp,så vi kom trots allt dit och kunde kolla på dem.
det blev liksom lite dubbelupp.men självklart skadar det inte att kolla på fler.
NU:FRULLE
bild på kissen jag blev förälskad i igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0