jag brukar,jag älskar,jag hatar

jag brukar kissa och bajsa med dörren öppen när jag är hemma(haha)
jag brukar tycka att det är as jobbigt att duscha
jag älskar att träna i lagsporter,men hatar att te.x dra ut och springa själv
jag älskar att ha moviekväll med en betydelsefull person,tända ljus,och massor med godsaker och en svin bra film
jag hatar att man hade mycket roligare på sommarlovet förra året,och förrförra
jag hatar att jag ina jonna och amanda aldrig lyckas hitta en "hitta på nått dag"som passar alla
jag hatar att jag älskar
jag hatar att jag långt ifrån skrattar lika mycket som förrut,jag var fan kungen över skrattlandet, i swear.

jag hatar kom ikapp rätt rejält,och det hatar jag också.
jag är extremt negativ.därför måste jag bli positiv.på nått jävla sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0