hemma!

hemma från vås.min tnadläkar dam nöt mig i läppen med sin avbitartång..väldigt skönt,väldigt snyggt att g¨min flärreläpp hela dagen också!
annars hare varit nice..shoppade en tröja från monki plus ett par mörkblå midjebralls.
stötte på peter annalena och sarah inne på ikea och sedan hängde vi runt med dom,peter bjöd senare på fika i vallby och vi checkade in friluftsmuseumet och feta grisar.
på hemvägen brassade vi förbi farmor och inkasserade mer gamla kläder för hennes barnbarns barndom osv.nice som fan.
mkt stickat + en vinröd blus.

en korallrosa tröja med mönster,stickad.en blå stickad.en vitvirkad,en gammal munktröja från hm(NOW) och ett skärp..

detta var det jag köpte idag visar bara tröjan,för min webcamera har ligger ju inte på topp kvalité ,haha.↓
aja,en vanligt t-shirt med jungel mönster!


eftersom jag inte har självutlöösare på kameran så har jag en tröjsidan i munnen,haha fail.men skitsamma,det är ba en tröjjävel;)

snart kommer 2 av mina bruds A och J hit och grillar!fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0