21:13

nyss hemkommen från mormor.
mysigt dag,och har ätit som en gris.
dock gick det inte så bra att äta för jag satte knäcka bröd i halsen.studsade upp från stolen,tårana började automatiskt rinna utan att jag grät och det enda som kom från ur min strupe var höhöööööööö(andningar)
fick värsta dissen av mormor lugnet själv :
jaha,kunde du inte andas?
nej lilla gumma,jag kunde inte andas,stog inte alls med panik upp till örona och pekade på halsen min.
efter några host försök släppte det,men jag måste säga att jag aldrig varit med om det där på länge,senaste gången var när jag försökte svälja en hel köttbulle.prova inte,it fucking hurts.och nej,inga frågor på vrf jag försöka me det,för jag vet inte svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0