0-koll

dagen på brinell har gått bra..
dock har jag känt mig rätt seg i huvet.
glömde telen hos syon,och jag och mimmi kom på det efter 10 min,och fick springz och se om den var kvar vilket den var.
sedan när jag skulle inte på första lektionen så råkade jag glömma telen i korridoren sen kom en lärare in och frågade om nån hade tappat sin telefon.jag ba..det är nog jag..hon ba ,vad äre för märke då?samsung svarade jag,så lirkade hon upp min kära lur ur fickan och räckte över den till mig.
sen på bussen tappade jag telefonen och när jag skulle plocka upp den såg jag ett färdbevis kort på golvet och frågade vems det var?gissa vems det var?JO MITT.
lyckad tjej,NOLLKOLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0