1-10

1. jag brukar ta bort kanter från tekakor,som egentligen inte har kanter(?)
2.jag brukar duscha håret 2 ggr när jag duschar.
3.jag är kär
4.min humor är typ sjuk,det är få som förstår sig på den.men det är grym
5.jag älskar att måla mina naglar,och samlar på nagellack.har runt 20 st.
jag har målat mina naglar så mkt att de har blivit torra och buckliga och använder därför nagelolja som lite rehabilitering.ANVÄND UNDERLACK!
6.när jag har tråkigt,gör jag inget åt det.och sitter bara hemma och typ glor
7. jag ska börja kolla på vampire diares,för jennifer säger att det är bra.
8.imorgon ska jag slinga håret,blont.vet egentligen inte varför?jag trivs bra i brunt?men lite omväxling skadar aldrig.
9.jag har har skilda päron,och jag bor 2 veckor hos mamma och 2 veckor hos pappa.skickas som ett jävla paket,och det är inte kul.men jag vill ändå vara hos båda,så det offrar jag♥.
10.mina föräldrar är är nog de bästa som finns.jag pratar nästan om allt med dom.

Kommentarer
Postat av: jen

det är la dags att börja kolla på VD nu tycker jag, om du inte har börjat ännu menar jag! ;)

2011-04-09 @ 15:06:48
URL: http://jenmolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0