kapprummet.

halloj,sitter i kapprummet på carros skola och facebookar och trycker i mig 70%ig choklad.carro är och klipper en av sina kunder och senare om hon hinner kanske vi ska slänga i nån färg på mig.funderar starkt på en rödaktig eller en koppar liknade.vi får se vad det blir.tidigare idag så gjorde hon en modestyling på mig,hon tripplade mitt hår och satte upp det i en gammaldags knut och lät sedan 2 slingor hänga fram i fejjan..kan visa bilder senare.



sedan så ska vi ta bussen "hem" till bomhus och fundera vad vi ska äta.jag vill ha thai eller kinimat,carro pizza(såklart vill inte jag ha pizza)sen kom carro med förslagat köttgryta som fanns i frysen.men det lät inte så momsie.hopps att mitt förslag går igenom,men det är jag ganska tveksam på!

me in tha kapprum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0