whats going on in my head when im asleep?(a)

sovit 2 timmar och drömt världens coolaste dröm:
jag var i fjällen med gry och pappa,vi bodde granne med sebbes familj..fast ändå inte granne.men ahh.
jag bodde typ nånstans,och ahn på området 7,8,9(det var en skylt det stod så på).så skrev älskling t mig att dom hade kommit fram t stugan.sen när vi kom dit vare ingen där.pappa bröt sig in och jag och gry hängde med.det va jätte stor stuga.helt plötsligt så kom det en chihuahua som var tjock och orange och den hade typ en ande bredvid sig som också var en hund!hahahaha,och om den riktiga hunden sprang liksom som flög den andra med,hahah!
aja,sen när vi kom in i ett annat rum satt det massa tanter där och helt plötsligt var gry med tanterna sen?som att hon hade varit där länge,fast hon va med oss först?:s
och sebbe smsade och typ skrev att jag hade sagt nått fel och att det va 22000 backar eller liftar vare va.(

sen vaknade jag,då åt jag pannkakor.och då berättade jag min dröm för hela min familj.OJ vad dom lyssnade.hahahhaha


 nu ska jag bada/duscha
 sen äta ?läsa?SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0