HELVETE!

måste skriva av mig..

man kan inte alltid tro att en annan ska fixa till allt så det blir som innan. när man vet att allt börjar gå nerför tycker jag att man ska börja tänka på att ta tag i problemen,är det alltid jag som ska fixa allt?
jag vet ju varför du inte mår bra,och det är därför du ska prata med mig..och inte SLUTA prata med mig..
jag finns ju för dig.och det är mig du ska prata med..jag vet att du kan det.vi kan prata om allt.men tydligen inte längre,vafan är det som händer?
sluta byt ut mig.vi behöver varandra.mer än allt..bästavänner eller hur var det.jag orkar inte mer.

du kommer inse när allt är borta.
och då kommer jag sakna dig som in i helvete.
jag älskar dig.
duvetvemduär
lämna mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0