fjärilfritt :)

hej,no bildääär.
men vi hade as trevligt.
sturre,härjat,skrattat,data,grillat,data,cyklat,prostudden,hem,prostudden,träffa marre och sebbe,cyklat,hem.

hon drog nyss den bajsen:(
ily bästis!


jooo,en sak.inatt vid 1(förra natten) fick jag gå ner och väcka pappa.smock fullt med nattfjärilar i rummet..speciellt i lampan så han fick komma och och slå ihjäl dom.jag va riktigt rädd för om jag skulle gå och lägga mig så skulle alla attackera min mobil om jag låg och smsade,inte mysigt om 6-7 fjärilar kommer emot mig i mörkret för att dem dras till ljuset..
slog nyss ihjäl 3 stycken.stolt,jag har fått in sniiitzeen faan!
ha aldrig öppet fönster och tänd lampa på kvällen,då råkar ni ut för samma problem som mig :s

skönt att jag kan somna tryggt nu i ett fjärilfritt rum.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0