prao dag 2

hej,förlåt för taskig uppdatering.
andra dagen på praoen idag,den var mktmkt bättre eftersom jag fick sluta tidigare.jobbade till kvart i 1 typ.
ikväll blir det gävle sen så ska jag med och praoa på carros skola onsdag och torsdag.
på torsdag ska syster även slinga mitt hår.anldeningen till att jag inte ska vara i gävle på fredag är att carro inte går i skolan då.hon har hade flyttat om massa lektioner så det blev ingen fredag.riktigt skönt.är hemma igen på torsdag kväll.

kul att min mammie fyller år idag,och att jag inte ens hinner träffa henne innan jag ska iväg.nej,måste ner och krama henne innan på jobbet iallafall..ska nog fixa till mig lite och sen kila ner.
vet inte om jag hinner skriva innan jag drar.men vi får la se.
hoppas ni får lika bra dagar som jag kommer få.puss!
bye hååålan.



"fooooorsan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0