kamerasladd nästa!

halluu!
gissa OM jag är glad,jag hade en super mysig dag igår.tack för kvällen älsklingar.
snart ska jag till elgiganten med daddie,vi ska köpa en ny kamerasladd till mig efter som att .hmmm , mamma har tappat bort min typ!
minuset idag var nog att skinnjackan jag skulle byta storlek på har gått ut.det har gått över en månad sen,surt!
menmen,får iallafall en kamerasladd så jag kan börja slänga in lite bilder,och det är ju alltid mycket trevligare.
ikväll blir det nog unkan,det är bandkväll. och nu på dagen hoppas jag att min gry älskie vill leka med maj.
måste börja fixa mig nu,puss!


fan va fula vi är,haha:*

Kommentarer
Postat av: duvetnog.

jag är inte ful :(

2010-03-15 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0