great

fyfan,är vi failare så är vi.
vi skulle laga mat,men som vanligt så slutade det med att jag stog där själv och stekte och kokade.amanda bara härjade runt..jag höll koll på pastan,baconen sen så ställde jag en kastrull på plattan på högsta grad(som skulle va t carbonaran).och bara för amanda härjade runt så glömde jag av det så det började lukta bränt.och så klantig som jag är hällde jag i carbonaran i kastrullen och allt blev bränt.great.och när jag höll på mitt i allt skulle spaghettin av och då brände jag mig på den kastrullen.sitter med en jävla blötpappersklump på fingret och det svider helvete.
vill bara säga,tack för hjälpen dude.as shysst!
haha:*
och nu sitter hon mitt emot mig och har börjat äta och säger,"gud så god mat jag har gjort,det är bara för jag medverkade" jävla asshole.ska gå och strypa kvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0