en dag kvar,sen skola

gårdagen var verkligen toppen!
först var jag med sebbe sen så blev det filmkväll hos ina,fyfan vad vi garvade.haha ett tag där så kunde dom inte få stopp på mig,jag garvade på som fan.kunde typ inte andas.ojojoj,det va så skoj!
nu väntar jag på mamma,ska åka ner och kolla på mitt rum.hon hade köpt en nysvart låg byrå t mig från ikea.hoppas det har blivit bra.jag stannar nog där ett tag och packar ihop lite kläder som jag ska ta med till pappa sen.
jag måste nog kila ner,mamma skulle komma halv.och klockan är redan kvart i.
"bättre sent än aldrig" eller "sakta,men säkert" jag älskar dem utrycken när det gäller min familj,det passar perfect!
hörs:*

ska få lite bilder från filmkvällen av amanda,så kanske får slänga ut nån här då.
skolan imrgn,hata...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0