slaggar hos mowrmor!

hellu.
idag övernattar jag hos mormor med robin och syster.
hon är ju i finland 1 månad så någon måste ju ta hand om huset.
vi har laddat upp här med xbox och data och snart blir det spela crosspel..
det är verkligen sjukt tråkigt att min bästis amanda inte är hemma.ser hennes hus alldeles utanför fönstret här och om hon var hemma skulle jag rusat dit direkt!men nejnejnej..:(
här bjuds det iaf på lite snuskiga bilder OCH min nya hårfärg som sen alldeles för mörk ut i webben.det är mer åt rött hållet än vad det ser ut
här har ni en bild på mig och min syster.och näää.vi är INTE lika som alla säger:)
säger nog godnatt redan nu.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0