blir nog dålig uppdatering ett litet tag fram över...

hellu.
igår så umgicks jag med ina och amanda ett tag,vi badade och så sen fikade vi lite.

på kvällen sen så åkte jag hem till mitt hjärta.vi tittade på film och spelade xbox(tony hawk,as skojj)
fick även världens bästa frukost när jag vaknade. rostad macka med chokladsås och apelsin marmelad på,låter inte så gott med det var det:o

snart ska jag upp till mormor med mamma och carro,vi ska sola lite vid bryggen och äta räkor återigen.

engrej till...
datorn är rensad och får inte lägga in nå mer bilder så kanske bilr dålig med uppdateringen.
ska nog ställa in en tjockisdator på mitt rum,har inget annat val-.-
aja,hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0