my ladies!

hellu,vaknade kl3 idag.
sen blev det käka lite scones och så bar det hem till mig med gry.
när vi var hemma så smsade moa och frågade om hon kunde vara med såklart fick hon det,och hon kom efter ett tag. vi käkade kycklingsallad,köpte hårfärg till mig och sen kom vendela närjag färgade håret också.
moa drog runt halv 11 och vendela strax där efter.grytan och jag badade lite tunna med robin och carro och fyfan va vi garvade,det tog aldrig slut liksom!
hhaaha,tack för en super mysig dag.puss brudar:*

och justja,jag har färgat håret brunrött,ingen kommentar om vad jag tkr om det....det duger helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

lägg ut bild, jag vill se :D



puss snygging

2010-01-03 @ 15:54:32
URL: http://somskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0