14:35

hejsan svejsan
sitter hemma hos vendela nu,fast hon duschar.
carro ringde nyss och frågade om jag kunde färga hennes hår, och jag har inget val med tanke på alla gånger hon har färgat mitt hår och slingat mitt hår hit och dit.
sen blir det lite movie med vendela,och så kanske gry ringer snart.
ikväll blir det kolla på p 95-94 träning tror jag,finns inte nått att göra så det får duga!
måste nog kila hem nu,men vi ses!


snyggis web bild
 
justja, det är inte långt kvar till skolan nu heller. bara 5 dagar . lovet har gått super fort, och jag gillar det inte=(

Kommentarer
Postat av: Bärre

Jag får ångest när jag tänker på att skolan snart börjar:( <3

2010-01-06 @ 16:45:58
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0