kaninen och expediten

(En kanin går in i ett bageri och frågar om dom har morotstårta)

expediten: Tyvärr, vi har ingen morotstårta

Kaninen: Har ni morotstårta?

expediten: nej sa jag ju?

Kaninen: Har ni morotstårta?

expediten: ´Kom tillbaka imorgon så ska jag baka din morotstårta!

(Nästa dag)

expediten: Jag har bakat er morotstårta.

Kaninen: Jag vill inte ha någon morotstårta? 

expediten: Ni bad ju om det igår?!

Kaninen: Men jag vill ju inte ha!

expediten: Om du inte tar din jävla tårta och går så spikar jag upp dig på väggen tills du äter upp varenda jävla bit av tårtan! 

Kaninen: Har du spik?

expediten: nej?

Kaninen: har du morotstårta?



HAR HAFT FETT MKT ATT GÖRA DRF HAR JAG INTE BLOGGAT!
BJUDER PÅ EN LITEN HISTORIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0