biiiilder!

sammanfattar med massa bilder..

en blus från hm.

en rutig skjorta typ

en byxdress från hm.

leggings från vero.
detta köptes i avesta.även ett par högklackade dosor som jag delar med mamii.hihi.kommer nog aldrig använda dem men ändå:)

vidare t fagersta....
ögoncentralen...senare en stor fet räkmacka på valonen!

morsääään!

sedan åkte vi till mammas hudvårdssalong.där fixade mamma mina ögonbryn och färgade min ögonfransar.hon gjorde även det på ina och amanda.mysigt var det!
sen så lånade vi lite snygga läppstift.grrrrrrr




och nu så har jag och amanda tryckt i oss grönsaks dipp!as gott.

ska slagga här inatt.nu blire kika vidare på disney channel.possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0