trevlig dag!

helloj,har nyss vaknat från en tupplur med grytan i fotändan och högmusik av ebbas och grys sovmusiklista på spotify.skkönt.
har haft super trevligt idag men julia,tajgööör,agnes gry och vendela.
dom kom vid halv4 så drog vi in på myntan där tog jag en dricka så satt vi och snackade.
efter det tog vi en fika på cafe kaka.sen blev det unkan vid 5.ungefär 20 i 6 skulle jag hem och äta.då hängde gry med hem till mig och så åkte vendela hem till sig.faggegirlsen blev kvar på unkan till kvart över 6 sen skulle dom ta bussen hem.
tack för en mysig dag underbaringar,trevligt värre.

grybebis halvsover än,vet inte vad som händer sen.kanske åker upp till henne en sväng eller gluttar en film här.
imorgon ska jag iallafall hjälpa mamma på hennes jobb lite.kuligt.
aja,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0