påskgubbar med orange tuppkam!


hahaha,måste bara lägga ut bild på mina snygga påskgubbar som jag hittade i ägget jag fick av mormor.
skulle va grymt pinsamt om det va så att jag har lagt dom åt fel håll och att det egentligen ska va en kykling eller nått.
men jag har fan funtat nu och det är såhär dom ska se ut,haha.as sexiga ju!
nejnu ska jag kolla film sen ska jag lägga mig tidigt.om jag lägger mig tidigt så går veckan snabbare och det är jätte bra,för jag saknar dig så grymt mycket.
sista inlägget för idag,puss goodnight!

Kommentarer
Postat av: gryyyyyyyisthebest

ebba förfa det är en kyckling !! xD

2010-04-04 @ 23:52:59
URL: http://grybergius.blogg.se/
Postat av: ebba

då kan ju du komma hit och vända på den själv och se,det är fan ingen kyckling!:D

2010-04-05 @ 10:51:39
Postat av: Anonym

då kan ju du komma hit och vända på den själv och se,det är fan ingen kyckling!:D

2010-04-05 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0