musikal på höögnivå!

hej!
skrev inte igår för jag var helt slut efter musikalen.
vi hade skiiit kul och nu är det bara 2 föreställningar kvar.en för niorna nu på morgonen och en för kärrgruvan på måndag.
wiie,det är så kul!
och så har jag lärt känna massa folk.och nu menar jag inte bäästavänner oså,men man snackar ju med folk man inte har snackat med förut :)
idag så ska vi ut och äta med musikalarna också.fett gott.blir blir sheeeeebabrulle.
nu måste jag försöka få i mig lite frukost.sen ska jag gå till folkan.
pussss

jojuste,det kommer bilder.men det blir senare.
kommer lite bilder med min sketna kamera och sen kommer det kanske bilder från carros systemkamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0